Ekspanzija

Expansion_Doorpage_Mood_568x170

OBI je...

 

Trenutno, kompanija upravlja s više od 560 trgovina, od toga se u Njemačkoj nalazi više od 340, a preko 220 u 10 srednje i istočno evropskih zemalja. Ostvarena ukupna prodaja OBI-jevih trgovina iznosi preko 6 milijardi EUR, te zapošljava više od 40.600 ljudi.

Naše trgovine nude širok i opsežan proizvodni asortiman, koji se prosječno po trgovini sastoji od 40.000 do 60.000 artikala. Konkurentni proizvodni asortiman pokriva vrtlarstvo, građevinski materijal i građevinske elemente, alate, sanitarije i unutrašnje dekoracije. Kupci privučeni sa širokog gravitirajućeg područja mogu pronaći sve što im je potrebno za uređivanje njihovih domova.

 

OBI ekspanzija

 

Gdje god je prisutan OBI, cilj nam je ostvariti vodeće mjesto na tržištu. Ključ naše strategije širenja je koncentracija na Središnju i Istočnu Evropu, Rusiju i Ukrajinu kao na velika tržišta u porastu. Tijekom idućih 5 do 6 godina u Evropi se svake godine planira otvaranje 35 do 40 novih trgovina. Predviđa se rast prometa inozemnih trgovina s trenutnih 30% na znatno iznad 50%.

Kao vodeći na njemačkom tržištu u sektoru "uradi sam" trgovina, OBI je pokretačka snaga koja pokreće cjelokupni sektor. Od 1991. godine kompanija koristi snagu svog domaćeg tržišta za pokretanje međununarodnog širenja. Naš tržišni udjel stalno raste. Stalno poboljšavamo našu startnu poziciju na tržištu. OBI se usredotočuje na Evropu. Naša vizija je neograničeno vodeće mjesto na tržištu – kako u prodaji, tako i u tržišnišnom udjelu – kao predvodnik u pogledu inovacija u proizvodima i uslugama, te ostvarenja koncepata i formata trgovina.

Na mnogim međunarodnim tržištima (npr. u Rusiji, Češkoj i Mađarskoj) OBI je broj 1. U mnogim drugim zemljama radimo na tome. Izgrađujemo dugotrajno održiv poslovni model. Porast će biti motor našeg budućeg uspjeha. Na hrvatskom tržištu prisutni smo od 2007. godine. Naša prva OBI-jeva trgovina u Hrvatskoj smještena je u Slavonskom Brodu.

Radujemo se širenju našeg poslovanja zajedno s partnerima koji vjeruju u:
pouzdanost, povjerenje, odgovornost, obvezu.

 

Pokazivanje smjera u Evropi

 

U OBI-ju želimo biti najuspješniji maloprodajni lanac "uradi sam" proizvoda i najuspješniji u svojoj gospodarskoj grani kao najznačajniji inovator. Gdje god smo nazočni, potičemo tržište trgovina "uradi sam" i težimo vodećem mjestu na tržištu. Postavljamo trendove vezane za asortiman, formate trgovina i doživljaj kupaca.

OBI je jedan od vodećih evropskih brendova trgovina "uradi sam".

Trenutno, kompanija upravlja s više od 560 trgovina, od toga se u Njemačkoj nalazi preko 340, a preko 220 u 10 srednje i istočno evropskih zemalja. Ostvarena ukupna prodaja OBI-jevih trgovina iznosi preko 6 milijardi EUR, te zapošljava preko 40.600 ljudi.

Naše trgovine nude širok i opsežan proizvodni asortiman, koji se prosječno po trgovini sastoji od 40.000 do 60.000 artikala. Konkurentni proizvodni asortiman pokriva vrtlarstvo, građevinski materijal i građevinske elemente, alate, sanitarije i unutrašnje dekoracije. Kupci privučeni sa širokog gravitirajućeg područja mogu pronaći sve što im je potrebno za uređivanje njihovih domova.

Od otvaranja prve OBI-jeve trgovine 1970. godine (Hamburg, Njemačka), prodajni prostor OBI-jevih trgovina narastao je sa 870 m² na "narančaste kutije" s preko 10.000 m². Sada ukupna prodajna površina trgovina iznosi preko 3 milijuna m².

OBI-jevi kupci su prvenstveno privatni pojedinci, porodice, hobi majstori i poluprofesionalci.